Move it

Halloj på er!
 
Dagarna rullar som vanligt på alldeles för fort så bloggen får uppdateras när tid finnes.
 
Jag och en kollega var i Stockholm tre dagar förra veckan på utbildning/fortbildning.
Trevliga dagar.
Kul att komma iväg lite men alltid så skönt att komma hem igen.
 
Elliot blev såklart sjuk när jag var borta så Freddy vabbade.
Då längtar man ju extra mycket hem till familjen.
 
Älskar att komma hem och barnen slänger sej i min famn=).
 
I måndags drog ICA-klassikern igång och det första momentet är Vasaloppet 9 mil som ska klaras av på 6 veckor.
Om man inte kan/vill åka längdskidor så finna lite andra alternativ att ta till. Jag kör på min crosstrainer och tänkte gå pw med gåstavar.
Jag är nu uppe på 11 km så vasalopps-delen blir inga problem att klara.
 
Den värsta etappen är Vätternrundan 30 mil på 9 veckor. Jag hatar att cykla!
Spinning och motionscykel får man också använda men det kommer bli tufft. 
 
Utöver detta hoppas jag hinna med den vanliga träningen med danspass mm. Det är ju så kul!
 
Vi får se hur detta går=)