Långhelg

I fredags började Alfons simskola i stan.
Han älskade det! Fick på sig sina nya simglasögon och dök under med huvudet direkt;).

Detta blir toppen och han får bra vattenvana.
Jag och Elliot var oxå ombytta och vi badade allihop i flera timmar.
Efter en fika skulle vi ta ett dopp till och då ramlade Alfons i en rutschkana och slog i framtänderna.
Han blev så ledsen och det blödde en hel del men det gick över ganska fort och verkar inte vara någon fara med tänderna.

I lördags körde Elliot fotbollsträning igen.
De gör såna framsteg killarna.

I måndags och tisdags hade vi studiedagar och både jag och Freddy var lediga med barnen.
Vi hälsade på Anna, Jonas o Melker i måndags och så körde vi Leos lekland i tisdags.
Både Alfons och Elliot träffade vänner där så vi såg inte mycket av dom.
Stora grabbar nu;)

Jag har tränat tre dagar i rad och jag hoppas på att få till ett till pass denna vecka.

Fotbollsträning ikväll i solen och hela familjen satt och hejade på Elliot.
Sedan hem för lite läxor innan läggdags.

Imorgon jobbar jag i Motala hela dagen och sedan tar vi helg igen!!