Jag vet!

Sämst på att blogga nu för tiden 😂.

Jag gör ett försök till kort sammanfattning av tiden som gått sen sist.

Jag, Freddy, Danne och Linda åkte till Warszawa i två nätter.
Hemma fick vi hjälp med barnen av mamma och svärisarna. Stort tack💙.
Lilla trippen blev hur lyckad som helst och Warszawa imponerande stort på oss.
1:10 i flygtid, helt perfekt.

 

Att bo och äta kostade knappt något alls!
En varmrätt på restaurang ca 60 kr, en drink 30 kr och en stor öl 10 spänn ca.
Vi hittade en liten mysig bar där vi blev kvar och både käkade och drack.
Bartendern var så duktig och gjorde drinkar åt oss efter smaker vi gillar.
Notan var helt galen!!
4 st stora hamburgare med både hemmagjorda bröd,  pommes och coleslaw, 15 st drinkar och 7 st stora stark= 1000 spänn!
Det kostar ju två varmrätter o två glas här hemma!😊
Men kläder etc var ungefär som hemma då vi mest var i stora shoppingcenter. 
Vi fick mersmak och åker gärna tillbaka till Polen.
 
Kulturhuset var pampigt och lystes upp av olika färger på kvällarna. 

Schyssta toaletter inne i shoppingcentret där Linda försöker klura ut hur handboken i kranen fungerar!

Elliot och Anton sprang barnens hinderbana med Gladiatorerna på stångebrofältet.
Både Elliot och Alfons favorit är ljungsbrobon Pansar. 
I gatloppet på slutet fick Elliot möta honom och blev uppknuffad mot väggen.  Stort! 😊


Elliots fotbollsträning har dragit igång igen, förra lördagen var det högsommarvärme och igår frös vi halvt ihjäl trots mössa och filt.
Vi värmde sedan upp oss med lunch på mc d.


Freddy har varit iväg på fisketävling hela helgen så jag och barnen har roat oss själva.
I dag åkte vi in på bio och såg Angry Birds. 
Den var sjukt rolig och jag garvade säkert mer än barnen😄😄.

Snygga miner😝💙

Träningen rullar på och i torsdags körde jag med Michaela och Sofie. Roligt när man är fler!

Ska försöka vara lite mer konsekvent här framöver!


Ny jobbvecka väntar.

Allt för nu!



#1 - - Sofnys:

Vilka fin bild på dig! 😍😘

Svar: 💗
Annie