Vårigt

Länge sen sist!

Dagarna rusar som bekant iväg i rasande fart.

I fredags hade vi lekdejt i lekparken med Michaela o Theodore. 
Vi blev bjudna på fika i solen.

Klädde oss varmt på morgonen men ju längre dagen fick dessto varmare och vårigare blev det.
Min och pojkarnas obligatoriska fredagsfika intogs i uterummet och sen satt jag vid solväggen en stund.
Underbart!
Alfons fick sommarfeeling och kastade kläderna i en kort kort stund efter en grundlig inspektion av gräsmattan😊.


På kvällen var det dags för disco för alla F-3 i Ljungsbroområdet. Livat! Fullt med barn som var tillsnoffsade och förväntansfulla.
Elliot var lite nervös sa han innan men väl där hittade några polare och de gick direkt till kiosken😊.

Jag hämtade honom kl 20 och han var väldigt nöjd med kvällen.

I lördags var det dags för final i mellon och fam Blomqvist dök upp.
Tacos, hjärtröstning och en väldans trevlig kväll blev det!

Jag var riktigt förkyld i veckan som gick och kände mej halvfebrig mest hela veckan.
Men det var bara att pallra sej upp till jobb med värktabletter och nässpray. 

Var tvungen att boka av några träningspass men ett par hann jag med.
Nu har Michaela köpt kort och vi kör gärnet!
Precis hemkomna från ett svettigt o härligt Zumba-pass nu!
I veckan som kommer hoppas vi få till fyra pass.
Kämpa!

Ny vecka, nya tag!