fredagschill

Jag var tvungen att ta en liten paus ifrån sysslorna här hemma.

När man jobbat mån-tors så blir fredagarna lätt städ- och tvättdagar.
Trist! Men jag försöker vara både med barnen och fixa hemmet.

Vi har iaf avnjutit fredagsfikan i uterummet💙.

Idag drog jag och Alfons tidigt iväg till Tornby. 
Vi köpte lite nya kläder till framtida kusindop och 7-års kalas.
Present till Elliots kompis som har kalas imorn och middagsgrejer till ikväll inhandlades.

Sen fick jag ett infall och ringde frissan!
Såå trött på det långa håret. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så långt som det var nu😄.

Slitet och torkade aldrig, nä nu fick det räcka.
Axellångt är mer hanterbart och skönt när man tränar etc. 
Känns så gött nu!


Ursäkta snyggbilderna men ni ser ju iaf längden😂.

Och så lite renoveringsbilder.

Sovrummet har fått ny fräsch vit färg på väggarna och den blåa väggen blev grå istället.


En vit tapet med guldmönster byttes mot marmormönster i köket. 



Imorgon kör vi ett rykande sh'bam-pass! 
Ny release. Det blir grymt!

Trevlig helg! 😊