sommarlov🌾

I torsdags var vi pĂ„ Elliots skolavslutning! 
KĂ€ndes stort.

Alla barnen var sÄ fina och sjöng för fulla muggar i solskenet.
Farmor, faster, lillkusin och mormor slöt ocksÄ upp.
EfterÄt fikade vi i det gröna och tackade av fröknarna.
En ny fröken vÀntar till hösten.





Efter avslutningen Äkte jag och barna till xxl dÄ jag tÀnkte överraska Elliot med en sommarlovs- present.
Han har lĂ€nge önskat sej en trixkick. 
Den kicken han har anvĂ€nder han jĂ€mt! 
Han kickar hellre Àn cyklar till kompisar.
NĂ€r det gick upp för honom att han skulle fĂ„ en ny kick sĂ„ blev han tĂ„rögd och kastade sej i min famn 😊.


Efter det Ät vi pÄ Kina Thai och det gjorde visst halv lkpg denna dag tror jag.

I fredags kom mamma och hĂ€mtade Elliot för ett par timmars golfande pĂ„ vreta. 
Han tycker det Àr sÄ skoj!


PĂ„ kvĂ€llen hade vi middag med jobbet pĂ„ bĂ„ten Esperanza. Trevligt! 

Helgen har bla bestÄtt av fotbollstrÀning och kalas.

Nu lĂ€ngtar jag galet mycket efter semester! 
Freddy börjar sin v 28 och jag v 29 dÄ jag var tvungen att flytta fram min en vecka.
Vi fĂ„r ju nu bara tre veckor tillsammans men barna fĂ„r en lĂ€ngre semester. 
Skolan börjar nÀr min semester slutar sÄ det tajmar vÀldigt bra.

God natt pĂ„ erđŸŒ·