Lin

Dagarna går och nu är det bara fyra arbetsdagar kvar till semester!
Fem veckor. Gudars så härligt!

På torsdag blir det bara en halv dags jobb då jag äntligen fått en läkartid för mina ögon.
Läkaren kan säkerligen inte göra ett smack men då är jag iaf inne i rullarna och en remiss skickas för utredning. 

Semesterplanerna lutar nu istället mot Göteborg, Danmark och Tyskland. 
Tror grabbarna uppskattar lite kortare bilturer med tivolin och vattenpark mm.
Men inget är bokat än. 
Det är lite det som är tjusningen, bara dra när vi känner för't😊.

Jag klippte Alfons linblonda lockar idag.
Det tog emot då jag tycker han är så gullig i sitt vita rufs men han blir så varm.
Elliot var lika vit när han var liten men det har blivit mörkare de senaste åren och så blir säkert Alfons hår oxå.


Elliot drygt två år på sicilien💙.

Då så, dags att sova lite.