Dags igen

Härliga helg!

Hela förra veckan var jag på förordnandekurs i Stockholm. 
Det gick jättebra även om längtan hem till familjen var stor💗.
Jag har aldrig varit ifrån dom så länge!
Jag hade plattan med mej så vi ringde videosamtal varje kväll.

Men tiden rusade och snart var jag hemma hos mina små igen.
Att inte behöva städa, plocka, packa väskor, handla, laga mat o matlådor mm mm på en vecka var ju huuur skönt som helst!

Freddy har roddat barn och hem och det har gått bra. Tyvärr blev Alfons sjuk i feber och förkylning så det blev ett par dagars VAB.
Och Elliot tappade sin andra tand😊.

I går gjorde vi allt det där trista, städa, handla, tvätta kläder och Freddy fortsatte att måla trappen.

Nu är Elliot o Freddy iväg på innebandy och jag och Alfons har varit ute en sväng i skogen.

Imorgon är det dags för en tripp till Stockholm igen. Denna gång bara över en natt så på tisdag kväll kommer grabbarna och hämtar mej på station igen.

Sen ska jag hålla mej hemma😊.