Torsdag=Fredag

Äntligen helg!

Vi har visning på söndag och måndag och det börjar kännas pirrigt, jobbigt, spännande, skrämmande...ja allt på samma gång!

Vår fina familj ställer upp som barnvakt lör-sön så jag och Freddy kan städa och åka till tippen osv. Plus att grabbarna tycker det är jätteskoj att busa med familjen såklart😊.

Vi har min pappas och våra vänners garage till vårt förfogande för som ni vet så ska det inte synas att någon bor i huset (helt jävla galet) så en del möbler, alla sparkcyklar o uteleksaker, ev studsmatta nerplockad i tusen bitar mm mm ska upp på släp och köras härifrån för att på måndag köras tillbaka och plockas av/in igen?! 

Hoppas verkligen att allt sånt lönar sej vid budgivning.  
Man kunde ju önska att folk sket fullständigt i alla våra grejer och koncentrerade sej på helheten!
"Kolla lite leksaker, en barnfamilj som bor här, så trevligt.  Nu går vi vidare till nästa rum"

Aja nästa vecka vet vi!

Annars är det innebandy som gäller på söndag och Elliot gillar det verkligen. 
Så skoj! 
I dag köpte vi ett fodral/väska till hans klubbor och brillor. Det gäller att märka klubborna då alla slängs i en hög under uppvärmning 😊.
Elliot som är vänsterhänt har bladet åt "fel" håll och det har därför varit lätt för honom att hitta sin. Men som sagt, dags att märka.

Min stora kille.


Jag förundras varje dag över hur stora grabbarna har blivit!💙


Nu måste jag sova.
Imorgon kommer mäklaren hit, sätter upp skyltar och så ska vi gå igenom allt nödvändigt. 

Hoppas ni får en trevlig och väldigt stressfri helg😉. 

#1 - - Sofnys:

Jösses då stor Elliot ser ut på innebandy-bilden! Fina killen ❤️😊

Svar: i know😝
Annie