Ny vecka

Då var denna helg över.

Jag har blivit förkyld/allergisk?!
Eftersom Alfons var så förkyld tidigare i veckan så tog jag förgivet att jag med skulle åka på det.
Men denna gång kliar det massor i hals och ögon och jag nyser som en tok.
Har jag gått och blivit allergisk för första gången i mitt liv tro?
Så fint väder så man är ju ute hela tiden.

I fredags hängde Michaela, Theodore och lilla Emilia med oss på vår baksida.
Vi satt och stekte i solen och jobbade upp lite bränna från likblek vinterhud😊.
Barnen lekte som vanligt hur bra som helst.
Mysig lekdejt!

I lördag var sista fotbollsleken innan sommarlov.
Det är så roligt att se alla barnen och den glädjen. 
I slutet ställde grabbar -09 upp för gruppfoto.
Åh blivande laget hihi!

Därefter åkte Freddy iväg till sthlm med Pata och Danne.
De gick på Grönan, gjorde stan, sov på hotell och i detta nu är de på fotbollsmatch i Friends arena, landslagsmatch.
Detta var en 30-års present till Pata från hans gulliga sambo Helle.
Så snällt och något som de tre karlarna uppskattade och kommer att minnas!
Tänker dock lite extra på dej idag finaste Helle💗.

Karlarna kommer hem sent inatt efter matchen.

Elliot följde med Anna hem över natt i går så jag och Alfons hade en riktig myskväll bara vi två, samtidigt som brorsorna fick lite välbehövlig tid ifrån varandra. Det bråkas en hel del!

Tack bästa Anna för lite avlastning.


Alla badade, Alfons sover, kläder framme. 
Jag och Elliot kryper nog ner i min säng och läser saga innan läggdags. 

Tomt utan mannen i huset💗.


#1 - - Anonym:

Gräsallergi kanske?

Svar: Ja jag anar något sånt😞
Annie