BB

I tisdags var vi bjudna på förskoleklassens julspel i skolans matsal.
Elliot spelade Bagare Bengtsson och fick lite mjöl på kinderna innan vi åkte ner till skolan😊.

I första sången kavlade han stolt sin "deg" på scen medans de andra sjöng En sockerbagare bakom honom. Så gullig!


Det var ett fint lite julspel och alla var jätteduktiga!


I dag är Freddy hemma med båda grabbarna då dom hostar så mycket.
Alfons (och jag) har inte sovit mycket inatt utan hostan höll honom vaken. Stackarn!

I morgon är jag ledig och Elliot har bara två timmar i skolan för lite julavslutning så det känns onödigt att han ska gå då.
Vi blir hemma och kör tidigt fredagsmys💙.

Låt oss vara friska under julledigheten tack!!

I helgen ska vi fira lite jul hemma hos mamma och Stefan. 
Jag har fortfarande inte fattat att det är julafton om en vecka!
Vi ska vara hemma hos oss och som tur är kör vi lite knytis😊.

Inget har vi hunnit med och det finns fortfarande säckar och kartonger att packa upp.
Men till helgen ska vi iaf göra lite julgodis och knäck tänkte jag.

Ingen tomtefotografering till julkort och heller ingen porträttfotografering av barnen har hunnits med så ni som brukar få julkort vet varför det inte kommer något i år.
Jag får lite ågren över detta eftersom vi gjort det nu varje år i sex års tid.
Men men i år var omständigheterna lite annorlunda😊.

I dag jobbar jag och Sofie i Norrköping och nu har jag en kort fikarast innan nästa prov.

Sedan är det helg!