4 år💗

I dag firar jag och Freddy bröllopsdag!
4 år som gifta.
Grattis till oss gubben💕

Ska jag vara ärlig så hade jag inte en tanke och kom på detta när jag kom till jobbet då det idag var Elliots första dag i skolan!
Vår lille pojk är nu ett skolbarn.


Eftersom han gått på fritids några dagar så var övergången inte så stor för honom idag. 
Inga fjärilar i magen utan bara glada miner.

Annars har veckan gått undan i faslig takt.
Alfons har varit blöjfri på dagis dessa dagar och det har gått bra. 
Några olyckor men det går framåt😊.
Vi började under semestern och nu har han bara blöja på natten. 
Grabbarna börjar bli så stora!

Mycket planering och fix har jag ägnat mej åt senaste dagarna inför våra bästa vänners bröllop på lördag. Jag och Freddy har fått den stora äran att vara toastpar.
Det kommer bli en rolig kväll och äntligen är dagen snart här! 😊


Två pw med Michaela har hunnits med och ikväll kom hon och hennes familj hit på grill och lek. Så mysigt!

Imorgon lämnar vi barnen till barnvakter och vi hämtar dem på söndag. Det kommer bli grymt tomt här hemma men då har vi möjlighet att hjälpa till i festlokalen imorgon och tid att göra oss i ordningn i lugn och ro innan vigseln på lördag. 

Imorgon går Elliot i skolan och det är väldigt ovant eftersom vi brukar vara lediga tillsammans.  Nu får jag och Alfons skjutsa och hämta till skolan på fredagarna istället men då slipper han iaf fritids och slutar kl 13 så får vi ta helg då.
Lite mamma och Alfons-tid ser jag fram emot.
Vi börjar imorgon med lekdejt i lekparken😊
#1 - - Sofie www.sofnys.blogg.se:

Stort grattis på bröllopsdagen! ❤️❤️
Ja vad stora de börjar bli, tiden går så snabbt ❤️. Kram

Svar: Tack gumms💗
Annie