Förflyttad till datorn

Eftersom blogg.se-appen har varit så knäpp senaste dagarna (för mej iaf) så sitter jag nu vid datorn.
Det tillhör inte vanligheterna, man gör ju allt med mobilen nu för tiden.
Jag sitter vi datorn när mitt minneskort är fullt och det är dags att lägga över bilder och filmer från mobilen=)
 
Samma visa i natt, någon timmes sömn men i dag är Alfons feberfri och vilade länge i förmiddags när Elliot var i lokalen så då kunde jag ladda upp batterierna igen!
Tack för 15 timmars barnomsorg=)
 
Bättringsväg nu hoppas jag. Ni vet...karlar och förkylningar! Naaw inte lätt att va liten.
 
Vi ställer in och skjuter upp veckans inplanerade grejer och tar en lugn vecka och helg.
 
Bilder från senaste dagarna, vädret har ju varit helt underbart så lite lekparkshäng har det blivit<3
 
 
 
I kväll ska vi försöka se en ny Wallander-film om allt går enligt planen med nattning=)
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Sofie:

Gullig bild på Alfons högst upp :). Ser väldigt lurig ut ;)