urk

Den senaste veckan har varit så seg och jobbig.

Jag var tvungen att åka hem från jobbet i måndags och låg sedan däckad i feber och förkylning tis-ons.
Torsdag och fredag har jag jobbat men det var nog inte så smart kanske.
Jag hade en sån jäkla huvudvärk hela fredagen, trots massor Alvedon gick det aldrig över.
På kvällen var trycket över pannan och runt ögonen så himla stort så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen.
Jag har aldrig haft bihåleinflamation förr men det är nog precis vad jag har.

1177 vägrar att ge mig en tid på jour-vc så imorn måste jag nog ta mej ner till vårdcentralen här.
Hoppas på en rejäl kur så jag blir av med skiten och kan börja andas normalt igen!

Jaja nog med klagande för denna gång.

Helgen har varit trevlig ialla fall trots sjukdom.
Anna var här på fredagsmys och hon kom även förbi i lördagskväll på lite tacos.
Jag lyxade lite hos frissan på lör eftermiddag, ny höstig färg och lugg!
Tar ett tag att vänja sej vid luggen men det blir nog bra.

I dag har vi varit hemma hos mor och Stefan på söndagsmiddag, tre-rätters. Mycket mysigt=.
Rocky Road-kladdkaka med grädde...den ni!!!;-)



På tisdag kommer min nya telefon och mannen har redan fått sin. Han en svart och jag en vit=)
Den verkar sjukt bra men jag vill ju blogga loss från den och är väldigt oteckniskt lagd.
Är det nån som har tips hur man lättast gör, vilken blogg, vilken app från en Android?
Appen från Blogg.se har ju nyligen kommit till Iphone så det kanske inte dröjer så länge innan det kommer en för andro-mobiler oxå?



Tack min make!! Och tack även för dessa sötnosar=)



Hur sjuk och hängig man än må vara så blir man ju alltid uppiggad av en trevlig parfym, haha. Jag ialla fall=)

Nu ska vi boka en resa till Milano tillsammans med våra fina vänner Pata och Helene. Dom var här i torsdags kväll så vi kunde reka lite och nu är det dags att boka båda resa och hotell!
Ser fram emot detta väldans mycket.
Det blir tors-sön och så länge har vi aldrig varit ifrån Elliot tidigare men det kommer gå superbra!



Måste gå, ciao=)

Ps: Anna...Elliot hittade spindeln ikväll och Freddy "tog hand" om den. Jag kan nu sova gott igen=)
#1 - - Sofie:

Kul med Milano!! :) Vi tänkte också ta en tripp men kan inte bestämma oss för storstad eller sol och bad?? Men det får i vilket fall bli nästa år. Hoppas du mår bättre snart! Kram

#2 - - Sofia:

ååå va härligt det låter. :D Hoppas du blir frisk snart gumms så vi kan ses igen..

Kram på er