mys

Fredag är helt klart min favoritdag!

Lite lagom lugn dag idag: jobbade 8-12, handlade lite mat till kvällsmyset, hämtade älskade son som slängde sig i mina armar=), vi begav oss hemåt för att ta ett vil på 2,5 tim, sen kom Freddy hem och vi har lekt, myst och ätit tacos.
Inte så värst jobbig dag;-) Precis som det ska vara!


Ja nu kära vänner är det dags för schlager igen=)

I går släpptes billjetter till årets svenska melodifestival och dom tog slut på 45 minuter hörde jag.
Kära mor satt förstås redo vid datorn och lyckades fixa två biljetter till deltävling 3 i Cloetta Center, 19 feb.
Shit så skoj!! 

Vi har ju såklart ESC finalen i Oslo färsk i minnet och det var en upplevelse som vi sent ska glömma=)
I detta klipp utförs världens största sk Flash Mob, fullt med folk från hela Europa dansar samma dans.
Även jag och mor rockade loss på precis samma sätt några timmar tidigare. Vilken stämning!!
Runt om i hela Telenor arena stod dansinstruktörer och lärde oss rörelser som vi sen övade på.
Det var mäktigt! 





Jag ser verkligen fram emot 19 februari och hoppas såklart vi får tillfälle att någon mer gång i livet se en ESC- final igen=) Kanske Sveadala kan ta fixa en första plats i år?? Det har ju gått så bra senaste gångerna;-)

Dags nu IDOL!! Va sjutton skulle jag göra utan musik???

Trevlig kväll!!