så mycket bättre

I går tog jag med min lille pepparkaka till fotostudion där morfar väntade med kameran.
Vi tog julkort och även portträtt som blev bra mycket bättre än de kort som togs på dagis.
Vilken tur att Elliots morfar är en så duktig fotograf och som ställer upp i alla lägen=)

Här kommer en bildbomb med blandade bilder och dom är inte tillfixade än.








=)





O där tog energin från pepparkakorna slut;-)

Haha ja vi fick jättefina bilder och självklart så sparar jag dom bästa till julkorten.


Tack snälla pappa för gårdagen=)

Ni som tittar på Så mycket bättre, lördagar på tv 4...nu finns vissa av låtarna på Spotify.
Och ni som inte tittar....gå in och lyssna på Septembers tolkning av Petters första singel mikrofonkåt.
Vilken röst, hon är grym!

Trevlig kväll på er vänner!
#1 - - Sofie:

Jättefina bilder :)

#2 - - Mojje:

så himla gullig :)

#3 - - Denise - Mamma till Kevin:

Nejmen! Vilket charmtroll!

#4 - - Micke:

Hej!



Jag googlade på wombat+gosedjur och hitta din blogg.

Du skriver att du köpte ett gosedjur från "cat" ?

Har du någon länk o bjuda på ? =)



Svara gärna på min mail: [email protected]



Tack!