Pinsamt

Man känner ju bara för att svära!!!

Så pinsamt så jag tror jag dör.
Jag säger bara en sak....SALEM ALFAKIR!
Yes, hade han vunnit kunde jag och mor ha suttit i Oslo i morn och glatt viftat med våra svenska flaggor.

Aldrig förr har detta hänt! Vi är alltså inte ens i final. FY!!

Jag ser ialla fall fram emot vår tripp till Norge massor och vi kommer att ha skitkul!!!
Vi får hålla på värdlandet då. Men jag tror fortfarande att Israel eller Tyskland vinner.
Många bra låtar dock!

Väskan är packad och vi drar efter lunch.

Jag kommer sakna min lilla Pluttis nåt enormt! Tur att det finns videosamtal så jag kan få se och höra honom.








Älskade son!!

Ha nu en trevlig helg. Det ska jag och mor verkligen ha=)
#1 - - Sofia:

Hej gumsan, ja jag vet jag är likadan, känns som man ska kvävas snart.. usch!! Vet inte vad det är, mamma och petra har legat i detta med fast 2 veckor sedan.. Inget skoj..



Djuren i valla är i ett stall över hästarna typ, om man fortsätter vägen för bi stallet och upp mot universitetet så finns det ett annat "stall" där det står getter på ena dörren och höns och kaniner på den andra.. :D Nu har dom ju fått små små kycklingar me.. Sååå söta



Ja va skoj att dom kommer på midsommar me.. :D

Hoppas ni kommer ha skoj i Norge,utan sveriges bidrag.. :D



Kramar till er alla

#2 - - Sofie:

Elliot ser inte lika glad ut som mamma och pappa på bild nr: 2 ;)

#3 - - Cathrine:

Jag såg faktiskt en snutt på spektaklet igår, men alltså har man inte hört danmarks bidrag förut? Tror iaf det kan vara en topplacering där. Ha det så himskans skoj!!! Kram