Nu igen.

Väldans vilket bloggande det var här då=)

Min pappa och farmor var här igår. Dom köpte med sej lunch från Delikatessbutiken, kycklingfilé med paprikasås.
Jag är lite skeptisk till paprika med det var jättegott. Efter lunchen tog vi en liten promenad så Elliot fick sova lite i vagnen. Jag lyckades sen bära in honom till sängen och ta av honom overallen utan att han vaknade.
När Elliot sov passade vi på att fika lite. Mysigt att få besök!

På kvällen tog vi det bara lugnt, åt tacos och kollade på Let´s dance.

Idag är det underbart väder! Solen skiner och himlen är klarblå, kommer inte ihåg när man såg solen sist.
Vi  började dagen med att gå upp tillsammans och äta frukost. Det är kvalitetstid det:-)

Lite bilder.


Bambi utanför huset i gårkväll.

God morgon Elliot.






Förmiddags lek.




Elliot kröp igår för första gången men jag missade det :-( Typsikt, hoppas jag får se det idag!

Lugn dag idag. Lite bus i snön kanske. Jag måste ta med kameran när det är så fint väder.
Ikväll blir det lite filmer och nån god mat. Jag blev sugen på att svänga ihop en bea-sås och härma familjen Nyström/Olesen som skulle försöka sej på en för första gången. Det kommer gå bra=)
Det finns inte mycket som slår en bra hemmavevad bea-sås!



Termobyxor, vantar o mössa på. Ppromenad får det bli! Kanske med Elliot i pulkan.

Hoppas ni får en mysig lördag i fina vädret för det ska vi ha!


#1 - - Sofie:

Fina bilder och söt pj :)