Host host!

Jaha sjukstuga på Sobelstigen:-(

Igår fick Elliot feber igen. Jag blir sååå less på detta! Inte så jättehög feber igårkväll och inatt med nu har den stigit till 39,6. Jävla skit säger jag bara!
Och så himla snuvig, vi kör både med koksalt, nässug och nässpray.
Stackars lilla barn.

Ja så inatt då så fick jag jätteont i halsen. Det är alltid ett säkert tecken på att jag kommer bli genomförkyld inom närmaste dagarna. Freddy känner sej snuvig. Min pappa har legat hemma nån vecka nu.
Usch och fy!!

Imorn ska vi ju på bröllop oxå, vi får väl se hur det går.  Det är klart man vill gå men har man skoj när man inte mår bra är ju frågan?? Allt är ju klart för fest, våra outfits och presenter är inhandlade plus att brudparet inte blir så glada om nån lämnar återbud med tanke på mat och bordsplacering.
Jaja vi väntar tills imorn, vi kanske är pigga och på partyhumör då. Hoppas på det!

Blir man piggare av detta väder, jag tror inte det nej!

Imorse såg jag att sopbilen körde in på gatan, jag kommer adrig ihåg när den ska komma.
Så jag springer ut i jacka och pyjamasbyxor, vita med stjärnor (väldigt fina;-), och sopgubben skrattar lite och säger: Höhö nu kom du allt i sista sekunden.
Soptunnan blev ju tömd ialla fall och jag skämms inte för min pyjamasbrallor! Jag skulle nästan kunna åka till affären i dom, men bara nästan.

Vi får trösta oss i detta trista väder med att det är fredag, Idol och nya Cirkus Möller på tv ikväll. Och kanske tacos och massa cola, flera liter! Det är bra för halsen har jag hört;-)


Hoppas ni är friska och krya. Trevlig helg på er!
#1 - - Sofie:

Hoppas ni blir bättre snart, inte kul att vara sjuk ;( kram