Äntligen

Ja nu är jag tillbaka =)
 
Lusten infinner sig ibland och då får man passa på att blogga lite.
 
Sen sist då...
 
Jo semestern var helt underbar och tog slut alldeles för snabbt.
 
Jag hade lite småpanik i början över att vi inte skulle resa utomlands men sen small det ju till och blev supersommar!
Vi badade varje dag och gjorde precis vad vi kände för. Så gött.
Mycket bad som sagt, dagsutflykter, grill och glass=)
Grabbarna åkte på lite egna äventyr och sov hos barnvakter så jag och Freddy kunde fira vår 5:e bröllopsdag med bio på stan.
Vi har även firat en massa födelsedagar bla min pappas 60-års dag!
Den firades med familjemiddag på Göta hotell i Borensberg. Tänk att få upplevas sin sons 60-års dag som min farmor nu fick göra <3
 
 
Fyra generationer Jigerströms!
 
 
Nu är vardagen i full gång och livet rullar på med skola, jobb och dagis.
Elliot har nu börjat i 1: klass och trivs väldigt bra. I dag skulle de fotograferas.
Fotbollen kör han stenhårt med och nu är det träning två dagar i veckan, om två veckor ska de spela sin första match och om en månad blir det cup. Såå roligt!!
 
Barnen har fått mycket vattenvana i sommar och
Elliots simning går framåt med stormsteg.
Alfons är modigare än Elliot var i den åldern och hoppar från bryggor mm.
Nu har vi anmält honom på simskola och ser fram emot det. Vi börjar imorgon.
 
Min egen träning går väldigt bra och jag skulle kunna träna varje dag men jag har inte samvete att vara borta från familjen!
Däremot kämpar jag med kosten, det är inte lika kul men det går hyffsat. I alla fall när jag är på jobbet men när man är hemma men barnen blir det svårare.
Målet är att gå ner 15 kg så vi får väl hoppas att det blir så en vacker dag!
 
Nu börjar min helg och den varar ända till onsdag då det är studiedagar både måndag och tisdag.
Vi får se vad vi hittar på, förhoppningsvis är Freddy ledig med oss också.