I väntan

Härliga fredag.

Nu har vi intagit soffan efter middag i väntan på Familjen Rysberg och Idol😊.

Veckan var sådär.
Lite sjukdom och vab ons-tors men nu är vi på banan igen.
Förkylt och hostigt bara men det är väl alla.

Jag och Alfons började dagen med handling på maxi och hämtning av ett underställ till Elliot som jag beställt från XXL.
Efter lunch hämtade vi Elliot och drog mot simhallen.
Idag badade inte jag och Elliot utan vi satt bredvid och tittade på Alfons.
Orskaken var att jag lovat grabbarna att åka till Hangaren efteråt.

Det var första gången för oss där men garanterat inte det sista.
Grabbarna överlyckliga och genomsvettiga.
Alfons på balanscykel och Elliot kick såklart.
Helt galna! Alfons åker nerför branta ramper och kör som en tok, Elliot hoppar och flyger.
Älskade barn💙💙

Nu ska jag återgå till dom små liven bredvid mej.