höst

Stort grattis till min älskade mor som fyller år idag💗.

Sista semesterveckan inledd. 
Detta har ju gått vansinnigt fort. 
Nu känns det som hösten har kommit men antagligen kommer värmen när vi väl har börjat jobba igen. 

Visst ska det bli lite skönt med rutiner igen men så fort man kommit in i vardagen så kommer man längta ihjäl sej efter semester igen!

På tal om vardagen så ringde jag idag till fritids där Elliot ska börja på måndag. 
Vi har ansökt om en plats för ca två månader sen och jag tänkte stämma av lite ang tid för lämning osv.
De hade inga uppgifter på någon Elliot?! 
Fick nummer till en administratör som meddelande att allt går väldigt trögt med handläggningen över sommaren men har vi ansökt om en plats så är det bara att ringa fritids och säga att han dyker upp på måndag. 
Hmm kändes ju sådär och ringa tillbaka för att säga att Elliot visst har en plats och att de kan räkna med honom på måndag. 

Ja han är 6 år och skolpojke nu men i mitt mammahjärta känns det inte helt rätt att lämna honom hos okända människor nästa vecka som inte ens visste om att han skulle komma.

Men som vi brukar säga: det blir bra tillslut :/

Nu ska jag fortsätta kolla på film och mysa ner under filten.

Imorgon ska vi hem till min gamla klasskompis från högstadiet, Carro och hennes Oliver och Minnah som är i samma åldrar som mina grabbar. Det var så länge sen vi sågs så det ska bli riktigt skoj😊.


#1 - - Mamma:

Ett stort tack för din fina hälsning! :)
Kram, mamma

Svar: 💗
Annie