Helg

Så jädrans gött med helg!

Skitvecka rent ut sagt. Så skönt att den är över.
I går var första dagen denna vecka som jag faktiskt kände mej bra igen.
Orken börjar sakta komma tillbaka när jag nu börjat äta mat som vanligt.

Fasta från fredags kväll till onsdag lunch resulterade i 3 kg ner! Wii man måste ju se fördelarna med sjukdom ibland haha!

Nä att inte känna hunger eller matlust är fruktansvärt tycker jag som både gillar att laga och äta smarrig mat😃.

Så ikväll mina vänner lagade jag mat med glädje.
Fredagsmys utan sjukdom, ja hela familjen är friska samtidigt!!
Kors i taket.

I förmiddags träffade vi Michaela och Theodore i lekparken. 
Så trevligt att bara hänga o snacka lite.
Gud så skönt att komma ut och träffa vänner igen.
Man blir ju helt knäpp av att bara vara isolerad.

I helgen känner jag för att med grabbarna på bio och se Fåret Shaun-filmen.
Den skulle nog gå hem hos bröderna Jiger💜😃.

Trevlig helg!