Höstrustade

Helgerna flyger förbi som alltid.

Fredagen bestod av shopping.
Jag har ju fått min första lön!
Ja bara på 50% jobb men det är ändå stoor skillnad mot den lilla mammapeng jag tog ut.
Gudars vad ska jag göra med en hel heltidslön sedan, haha så mycket pengar har jag inte haft på två år😊.
Man vänjer sej snabbt dock.

Nu är alla uppkittade för höst och vinter. Jag tror jag har lyckats köpa allt iaf.
Så himla mycket de ska ha och en del finns kvar för Alfons att ärva.

Även tomten är nu redo för höst och vinter.
Alla möbler är upptravade och under pressening, gräset klippt och trimmat, leksaker undanplockade mm.
Men än är det inte vinter så sandleksaker och studsmatta får stå kvar ett tag till😊.

Skönt att få ordning.




Så här kul tyckte Alfons det var att höstrusta💙.

Nu ska jag natta den där lille busungen och sedan ska jag mysa med Elliot och Freddy.