Träning

Fotbollsträning i fina vädret.
Idag fick Elliot sin boll och det gjorde honom så glad.
Boll får man efter tre gånger som man sedan ska ha med sej till träningarna. 
Vi beställde även en träningsdress i BK Ljungsbros färger.
Jag kommer själv ihåg när man fick sin nya träningsoverall samt även matchdress med sitt nr i början på varje säsong, ja då var man stolt😊.

Jag hoppas Elliot håller i och fortsätter tycka att det är roligt!
Själv längtar jag ju galet mycket efter att skjutsa till matcher och heja fram laget.
Ah shit jag kommer bli en sån där gormig morsa vid kanten haha❤️.

Jag köpte två vikbara vattenflaskor igår.
Perfekt att rulla ihop i packningen och fylla på med vätska innan flygningen eller i strandväskan samt på fotbollsträning såklart. Invigdes idag.
Smart grej😊.


Snart dags att sova! Trött som vanligt.

Imorgon ska vi tacka av Elliots dagmamma.
Vemodigt som bara den!

God natt.
#1 - - Sofie:

Åh vad härligt det låter när du skriver om fotbollen :) hoppas han vill fortsätta. Kram