fyra veckor

Alfons hade en sån där skojig pigg natt inatt igen. Och så även jag då! Tur var väl att det är fredag idag och freddy är pappaledig så jag har kunnat vila lite. Man känner sej ändå aldrig riktigt pigg.
Nu sitter jag här i sängen igen och väntar på att lilleman ska somna. Vi får väl se vad denna natt bjuder på i sömnväg!

I dag tappade jag bort min man och mina barn på Maxi! Jag gick för att hämta blöjor och sedan var de borta. När jag väl hittar freddy frågar han om Elliot är med mej?? Usch en hemsk klassiker. Vi delar på oss och börjar leta. Freddy hittar honom med en tjej från personalen som tyckte Elliot var så redig då han berättat sitt namn och vad pappa hette. Han var så glad medans vi fick hjärtat o halsgropen! Sedan sa freddy att de ropat efter honom i högtalaren. En liten pojke som heter Elliot letar efter pappa Fredrik! Hade inte jag hört överhuvudtaget. Jag var fullt uppe i letandet. Nä koppel och mob.nr på sönerna vid besök på tex tivoli får det bli!

I morgon är det fotografering av mina små tomtenissar som gäller. Deras snälla morfar ställer upp:).Julkort, julklappsbild och helst även correnbild ska tas om killarna samtycker! Fina nya kläder ska de ha på sej och så tomteluvor! Återkommer med bilder om vi får till några;).

Här kommer några bilder från gårdagen.