Tiden går så fort

Jepp idag firar jag och min käre sambo 13 år tillsammans!

Typ halv mitt liv;-)
Det är en lång tid det men är man bästa vänner i vått och torrt så är man!

Jag har jobbat i Norrköping och suttit inne i en svinvarm lokal hela dagen. Mindre skoj!

När jag kom hem så bytte jag om lite snabbt och så åkte vi in till stan.
Vi hamnade på Afrodites uteservering på Hospitalstorget där dom grillade köttet på kolgrill.
Man glömmer bort det där stället eftersom det ligger lite avsides men gud så god maten var.
Lägg till den grekiska musiken, en massa folk och det underbara vädret så kändes det precis som om vi var utomlands=)
Mycket mysig kväll med min lilla familj!



I morgon ska jag äntligen få träffa min finaste Sofie och hennes lilla son Rasmus!!
Så himla skoj det ska bli. Längtar massor!!

Nackdelen med ett enplans hus är att det blir så sjukt varmt här inne. Har man en övervåning brukar det vara lite svalare på nedre våningen.
Alla fönster och dörrar står på vid gavel men det är ju inte speciellet kallt ute än.
Nej jag klagar inte;-) Önskar att jag hade semester med mina killar nu bara.

Men icke! Imorn väntar ännu en stressig dag på jobbet. Denna och nästa vecka kvar sen då drar vi härifrån.
Elliot har redan bestämt att han ska köra flygplanet;-)

Måste fixa naglarna innan läggdags.

Bye så länge!
#1 - - Sofie:

Åh vad gott att äta på Afrodite!