issy

Snart är det helg igen!
Denna helg är fullproppad med trevligheter=)

I morgon slutar jag tolv och hämtar Elliot så åker vi hem och vilar.
På kvällen kommer Fia, Mogge och Tuwa hit och fredagsmyser med oss.
Lite tacos och kanske rödvin. Va sägs Fia?;-)

På lördag kommer Faster Anna hit och spenderar kvällen med Elliot medans jag och Freddy ska på LHC.
Först bjuds det på 2-rätters middag i restaurangen och sedan match mot Frölunda.
Det är pappa och Lena som bjuder oss. Riktigt trevligt!!

På söndag är det dags för shopping på stan med Sofie=) Vi kommer nog hem med en del fulla påsar som vanligt när vi är i gång.

Bara en massa skoj denna helg med andra ord!!



Senaste tillskottet i samlingen. Fick den av pappa. Stort tack!!
Denna parfym har jag haft förr, jag tror jag fick en av mamma på min 18-års dag.
Mycket smarrig doft som jag ville ha igen.


Jag kanske skulle öpnna museum snart, haha=)

Goder afton på er!