30 dec

Juldagen spendarades hemma hos min farmor med min far och bror. Även där fick Elliot en massa fina paket! Tack älskade familj för denna jul!

I mellandagarna har vi hunnit med lite shopping både i lkpg och nkpg.
Några riktigt bra klädfynd kom vi hem med=). Kul när man hittar sin stl i rea-röran.

I onsdags var en stor dag för min mor och hennes Stefan. De gifte sig nämligen=).
Sedan bjöds det på middag och tårta hemma hos dem.
Stort Grattis än en gång!!


Fina brudparet!

Stolt dotter bredvid sin mor! (för ljusa bilder dock)

Nu i kväll kom min far och Lena för att busa med Elliot och under tiden drog jag och Freddy in till Afrodite och åt supergod mat. Vi fick två presentkort där när vi gifte oss.
Tack för barnvakt! Elliot uppskattade verkligen att få spela innebandy med er tills ni storknade;-)

I morgon är det redan nyårsafton och snart är alltså året 2011 slut!

Året då både jag & Freddy, Mamma & Stefan och våra bästa vänner Fia & Mogge gifte sig=)
Mycket kärlek och glädje!!
Året har även kantats av sorg då Freddys biologiska far gick bort alldeles för tidigt.
Man blir påmind om vad som är viktigt här i livet.

Här ser ni det viktigaste i mitt liv!!=)




Morgondagens firande ändrades i sista stund och idag bestämde vi oss för att vara här och fira med Fia.Mogge och Tuwa. Det blir en afton med en massa mys och vi ska för första året försöka hålla barnen uppe(det blir nog inte så svårt;)till tolvslaget. Jag kan tänka mej att dom kommer att älska fyrverkerierna!

Vi ses 2012.

Gott Nytt År!!