ledighet

Vi har haft en jättemysig påsk.

Som vanligt går tiden så fort när man är ledig.
Vi lämnade Elliot till mamma och Stefan på långfredagen där han fick stanna och mysa över natten.
Jag och Freddy åkte till Norrköping och shoppade lite, sedan kom Fia och Mogge på lite spontanfika.
Dom va oxå barnfria så vi bestämde oss för att hitta på något skoj på kvällen.
Vi tog bussen in till stan och möttes upp på en uteservering där vi drack lite och åt mat.
Senare på kvällen gick vi ner till Strandgatan 2 och bowlade och efter det tog vi bussen hem igen.
Vi hade en toppenkväll med våra bästa vänner!!

Dagen efter hade vi storstädning här hemma och rensade i förrådet, slängde en massa grejer som låg och skräpade.
Sen köpte vi en ny tv!! Ett härligt impulsköp som visade sej vara riktigt bra=)

På eftermiddagen hämtade vi son igen och fick lite påskmat innan vi åkte hem igen.

I söndags bjöds det på mer påskmat i stugan hos Gun och Janne.

I går tog vi med oss lite fika och åkte på utflykt i det fina vädret och Elliot blev riktigt glad när vi hittade gamla bilar och en buss som stog övergivna.

Här kommer lite bilder från vår påsk.











I dag har vi jobbat som vanligt och efter jobbet åkte jag till Hjulsbro för att möta Fia och testa våra fina klänningar.
Jag har nog aldrig känt mej så fin i hela mitt liv som i min rosa tärnklänning och ännu bättre kommer det bli på Mogge och Fias stora dag när vi är sminkade och fina i håret oxå=)
Riktigt skoj att äntligen få prova klänningen.
Fia är så fin i sin brudklänning. Du kommer att stråla gumman! Och jag kommer att tjuta, haha!

I morgon efter jobbet ska jag till frisören och göra mej fin i håret, klippa, färga och slinga. Ser fram emot det.

På lördag är det Valborgsmässo afton och vi får besök av Fia, Mogge och Tuwa. Då ska vi bjuda på plankstek=)

Nehe Elliot sover sött och karln är och splelar tennis så nu tänker jag slå mej ner i soffan och bara ta det lugnt.


Bye!
#1 - - Sofie:

Jag förstår att klänningen passade :) Jag hade det på känn!

#2 - - sofia:

klänningen satt klockrent och du va såååå vacker eller är.. Kommer blir den vackraste brudtärnan ever.. :D puss på dig