vinterland

Det slutar verkligen aldrig att snöa!

Denna vinter har inte sambon snöjour och det känns ju rätt skönt.
Jag gillar när det snöar (till viss del), det är lite mysigt tycker jag men varje gång det har snöat förr om åren så vet vi ju att sambon måste ge sej ut och jobba. Men alltså icke i år!



I dag vill jag ge ros till Babyproffsen i Linköping och det tror jag aldrig att dom har fått tidigare!!
Alla klagar på den dåliga servicen och även vi har blivit nonchalant behandlade och istället åkt till Babyland i Norrköping.
MEN i dag får dom bara bra betyg.
Vi köpte en "stol på bord" av deras egna märke för säkert 1,5 år sedan och för ett par månader sen så sprack den lite i botten. Vi använder den så sällan nu när Elliot är så stor så den låg bara i garaget.

Jag kom in med stolen, utan kvitto och det var bara att plocka en ny stol med sej hem!!!
Inga problem alls=) Så trevligt!




På lördag drar jag och sambon till Stockholm över natten. Vi ska bo på Clarion hotel Sign som ska vara superfint och ha en jättebra frukostbuffé.
På kvällen blir det middag på vår favvo-restaurang Texas Longhorn och sedan Harry Potter på bio.
Vi ser sjukt mycket fram emot helgen, vi får hoppas att det inte blir allt för kallt bara.
Under tiden ska älskade son mysa med sin farmor och farfar här hemma hos oss=)





Slutligen en liten blomma till min mor för att hon är värd det;-)
Vi är så stolta över dig!





Goder afton!

#1 - - Mor:

Ett stort tack för den fina rosen! Det värmer ska du veta! Hoppas ni får det supermysigt i Stockholm och jag längtar redan nu efter nästa helg..då guldungen ska få övernatta hos oss! Kram på er alla!