Åter till vardagen

I går eftermiddag kom jag och mamma hem från vår lilla tripp till Norge.

Vi har haft det sjukt kul, vilken upplevelse!!
Kan ni tänka er stämningen när ca 18.000 schlager-galna människor från hela världen befinner sej i samma byggnad?
Ännu mer drag var det ju förstås på den riktiga sändningen på kvällen.
Vi var på genrepet kl:13 och då var det mycket barnfamiljer som kom. Barnens stora favorit var ju såklart Didrik som sjöng för Norge.
Dom hade gjort plakat "I love you Didrik" och när han sjöng lös småtjejerna upp som solar!!! 
Dom större tjejerna OCH tanterna skrek som galningar=)

Det var sådan organisation på allt, flera tusen människor som alla har sin plats och sin uppgift. Allt funkade och flöt på perfekt. Jag undrar tex hur många bussar som gick från Oslo ut till arenan. Man fick nämligen inte köra bil ut dit. Bussarna stod som långa pärlband. Sjukt många vakter och poliser överallt. Coolt!

Vi fick jättebra platser på golvet och såg perfekt. Dock var det svårt att ta bra bilder inne i arenan.


Jag och min älskade mor hemma hos moster, redo för avfärd.

Framme vid Telenor arena med min favoritläsk: Äverntyrsbrus. Lycka=)

Laddade!

Vissa går in för det liiite mer än andra. Carola och Abba+några galna britter.

Publiken.

Som sagt...svårt att visa med bilder hur stort och mäktigt det var.

Jag skulle kunna betalat bara för att se ljud-och ljus showen. Helt galet bra och sååå mycket pengar!!

Tack kära mor för en underbar mor och dotter-tripp.

Det blev ett par kramar och pussar på Pluttis i går;-) Tänk att man kan sakna nån så mycket.
Grabbarna har haft det jättebra här hemma och det är nyttigt att vara ifrån varann men det är oxå väldigt skönt att vara hemma hos dom igen.

Tack till Elliots snälla farmor som ställt upp som lite barnvakt under helgen!!

Dags för lite mellis.
#1 - - Sofie:

Jättefina bilder ditt snyggo!

#2 - - Morsan:

Tack min älskade dotter för en oförglömlig helg i Norge! Roligt att vi kunde göra detta för det blir säkert once in a life time.:)