vååår

Idag är det verkligen vår!

Termometern i solen visar 22 grader. Gött, fram med bikinin;-)

Vi har haft en jättemysig dag idag. Tagit en lååång promenad med vagnen, åkt lite pulka på tomten och sedan pyntat ett träd med massa fina påsk fjädrar. Så nu år det både vår och påsk!


Gulligt va?

När vi pyntat klart hämtade vi posten och där ligger ett brev. Jag öppnade brevet och där står det att Er son, Elliot har fått plats hos dagmamma! Yes prescis som vi ville.
Känns så himla bra! Hon är verkligen jättebra och bor bara några hundra meter i från oss.

Jag vill ju verkligen inte lämna i från mej Elliot, vill gå hemma förevigt men jag inser ju att mammaledigheten inte varar så länge till. Då känns det underbart att veta att han får va hos "Neta" dagmamman.
Det kommer bli sjukt jobbigt i början men man kommer nog in i det oxå när det gått ett tag.
Inskolning i mitten av augusti. Dags att köpa en fin ryggsäck:)

Elliot vilar och jag smög in och fotade lite;-)




Mysigt! Man behöver inte sova med huvudet på kudden;-)

Nu väntar vi på Freddy som kommer hem lite tidigare idag för jag ska nämligen iväg till Ikano för att bli vårsnygg i håret! Gud så skönt, lyxa till det lite. Man behöver lite lyx i vardagen ibland!

Sammanfattning: En mycket fin och mysig dag, glada besked och förhoppningsvis en snygg frilla o ny färg!
Jag är på mycket bra humör- är det våren tro?




Kram på er!
#1 - - Cathrine:

Nu har du blandat bikini och pulka i samma inlägg.. Tror våren har gott inflytande på humöret, det är uppåt här oxå :)

#2 - - Sofie:

Du börjar bli stammis på Ikano ;)