Gott Nytt År!!

Gud vad fort tiden går! 2008 har gått jätte fort tycker jag. Känns som om det var nyårsafton igår.
Idag är det två år sedan vi förlovade oss;-)

Vi ska tillbringa kvällen i Tallboda hos Mogge, Fia & lilla Tuwa. Blir massa god mat och fina fyrverkerier.
Naglarna är lackade och klänningen är nystruken, aftonen går i lila!

Dagen blir väldigt lugn, vila lite, bada lite o göra sig fin i lung och ro. Har spenderat förmiddagen i soffan framför brasan.

Kolla in corren idag, mi padre har med några fina bilder från året som gått.

Trista nyheter....min kära kamera som har några år på nacken börjar bete sig konstigt. Lixom flimmrar i displayen!
Kan det vara så illa att jag måste köpa en ny kamera efter 5 trogna år:-(
Jaja... vi får se hur den klarar av aftonen.
Förhoppningsvis kan jag bjuda på lite fina bilder imorgon men det återstår ju att se.

Nu önskar jag alla ett Gott Nytt År!!!!
Hoppas ni får en trevlig kväll. Drick lite bubbel för mig oxå;-)
#1 - - Cathrine:

Du är ett sant föredöme inom bloggvärlden Annie, massa uppdateringar ju!

#2 - - Sofie:

Gott nytt år gums!

#3 - - Annie:

Haha, tack tack Cat! Kanske bara är så här i början men det är kul! Gott nytt år!