Helg!

Yes! Helgen är här.


Jag jobbade 8-12 idag, hämtade grabbarna och åkte tillbaka mot stan.
Mötte upp mamma som tog med Elliot till inomhusgolf och fika medans jag och Alfons slängde oss i bassängen.
Kul att han gillar sin simskola så mycket.

Elliot tyckte det var skönt att vara lite mormor🙂.
Tack mor.

I onsdags var båda killarna hos tandläkaren och det gick superbra.
Inga hål.
I mars träffar vi tandregleraren så får vi se vad de gör åt Elliots s k djupa bett.

Han är så trött nu ikväll.
Veckan har gått i ett med både skridskor, innebandy, gympa och golf +skola och läxor.
Halva dagen imorgon vigs åt innebandycup i ekholmen och vi hänger med allihop för att heja!

Efter cupen får grabbarna hänga med morfar hem för lite korvgrillning och bubbel o utespat.

Jag tänker ta med freddy till nåt fik för att äta bakelse och minifira min födelsedag en dag för tidigt😉
 

Söndag blir slappardag! 
Eller ja, jag ska väl få till nåt träningspass eller två oxå.

Nya dansdojjor och ett par löpardojjor stod utanför dörren idag. 
Lustigt nog så är alla träningsskor jag köpt sista tiden från Reebook.
Såå grymma! 
Innan fick jag ont i benhinnorna under danspassen när jag hade vanliga träningsskor men med ordentliga skor utformade för dans/piruetter/vridningar och hopp så har jag aldrig ont!

Ps: Jag har klarat av halva vasaloppsdistansen nu! 4,5 mil. 


Ha en trevlig helg nu!