Sofies Möhippa

Lördagen den 6/8 var det så äntligen dags för Sofies möhippa!
 
Vi drog igång med planering i juni och jag fick hjälp av några fina tjejer som verkligen ställde upp.
 
Det var såå sjukt svårt att hålla allt hemligt för min bästa vän.
Vännen som jag pratar med allt om!
 
Vi började dagen med att kidnappa henne i joggingspåret i Vidingsjö.
Vi hade masker i form av ett foto på Micke framför våra ansikten när vi sprang emot henne=)
 

Chockad fick hon på sig en fin hippa-outfit och sedan skålade vi i bubbel och åt snittar.
 
Därefter hoppade vi in i bilarna och drog vidare mot Maspelösa där Cathrine väntade med sin  häst.
Hon hade gjort en liten bana som Sofie fick rida, i fina tävlingskläder.
 

Efter det åt vi lunch i Trädgårdsföreningen och solen kom fram. Perfekt!
 

Efter lunch gick vi till Studio fitness för ett privat bokat Strip aerobic-pass.
Det var riktigt kul och alla tjejer gick in för det.
 

Sen eftermiddag styrde vi mot Lambohov där en av Sofies vänner bor.
Där fick Sofie massage, duscha och bli sminkad av ett proffs medans vi andra gjorde oss i ordning.
Timmarna gick fort, vi åt buffé, snackade, sjöng och hade trevligt!
 
 
Vackra blivande bruden!!

När natten närmade sig så beställdes taxi och de flesta åkte in till stan för att fortsätta på dansgolvet medans några begav sig hemåt!
 
Jag hade huvudvärk mest hela dagen som tabletter inte rodde bot på och när värken började göra mig illamående så passade jag på att få skjuts hem när min vän Maria skulle dra hemåt.
 
Jag kände mig så taskig som "lämnade" Sofie men hon var ju med de andra vännerna!
 
När jag kom hem så hade Freddy hällt upp ett glas cola och ett glas med treo, det gjorde mej helt tjutfärdig.
Det var verkligen det bästa han kunde göra just där och då. Små saker kan göra en så lycklig=)
 
Sedan kröp jag ner bredvid Alfons som sov i vår säng och kände att...den här dagen blev såå bra, precis enligt planerna och jag var säker på att Sofie kände det samma vilket var det allra viktigaste! <3
#1 - - Sofie:

Jag gråter när jag läser 😊😅😍❤️😁 Så mkt känslor! Jag älskar er!!

Svar: 💗💗💗💗
Annie