Sen sist

Ja jag vet att jag är oduglig på att uppdatera!
Tack för att ni hänger kvar😉

Sen sist i korthet:

Vi har firat Alfons födelsedag.
Fyra hela år har han förgyllt våra liv.
Han fick massa fina presenter av familjen.


En av presenterna var en helg hos farmor o farfar innehållande bio och restaurang mm.
Jag och Freddy hade planerat en tripp till Göteborg och det passade ju super att slå ihop tripp med födelsedagspresenten🙂.
Elliot spendarade två nätter hos sin faster m fam.
Detta var välbehövligt för oss alla men speciellt för grabbarna.
Skönt att få lite egentid ifrån sin brorsa efter ett ledigt höstlov oavsett om det är liten eller storebror.

Elliot fick åka till sitt favvoställe, Hangaren.
Där pågick en scootertävling och Elliot fick ta en bild med en av sina idoler.
Det var stort!

Jag och Freddy hade det bra i Göteborg men det var sånt skitväder och iskallt.
Vi tänkte besöka Halloween på Liseberg men det var ingen idee att gå dit i snö/regn.
Det blev shopping, middag och bio.
Innan hemfärd tog vi ett varv till Hede outlet som vi brukar.
Sedan åkte vi hemåt i snöovädret.

Annars rullar vardagen på med jobb, skola, dagis, vab och träning.
Ja det är det ungefär.
Men hinner inte hälften av det man vill göra känns det som.

Denna vecka blev en full vab-vecka då Alfons är sjuk. Vi varvar vabben och imorgon är jag hemma.

Elliot har haft sitt första utvecklingssamtal på skolan och både jag och Freddy var med.
Det gick jättebra och Elliot fick fina lovord från fröken.
Det är mycket för honom ibland men han kämpar på och viktigast av allt så verkar han trivas och ha kul!
De har alltid två läxor i veckan varav den ena är läsläxa som ska läsas varje dag.
Även deras liv måste ju få bestå av fritidsaktiviteter och vänner efter skoltid men ibland känns det svårt att hinna med.

Då har ni fått en liten uppdate sen sist🙂.

Helgen består av heldag innebandy på lördag och två kalas på söndag.
Jag hoppas knöka in lite träning oxå!

Dags för soffan😉.