helg

Vi var i väg med jobbet ons-tors i Vadstena.
Vi bodde på Starby hotell och det var mycket trevligt och jättegod mat.
Jag sover alltid svindåligt när jag är borta och så även i natt.
Ser fram emot att sova i min säng.
Killarna hade det bra här hemma och festade lite genom att åka till Mc Donalds i går. Elliot fick välja vad han ville äta och då låter det allt som oftast " Mc Donalds hambuuuaje"=). Lite svårt med R än, hihi.

Slutade lite tidigare idag och hämtade hem min efterlängtade son som inte ville åka hem så tidigt.
Väl framme vid bilen tyckte han nog ändå att det var rätt ok att följa med sin mamma hem.
Vi tog ut hans cykel och drog iväg på en tur i skogen.

Vi kom rätt långt och Elliot vill inte vända om så jag ringde Freddy som var på väg hem och bad honom hämta oss.
Då kunde vi forsätta en bit till utan att behöva tänka på den långa vägen hem.
Freddy kom och vi hoppade in i bilen.
När vi kom hem öppnades himlen och det vräkte ner både regn och hagel.
Vilket jäkla oväder....snacka om tur att vi kom hem innan annars hade vi stått där i ute och varit allt annat än torra!!

Nu har jag och Elliot tagit helg och det blir en lugn sådan. I morgon ska vi baka både bröd och sötsaker och på kvällen äta en massa kräftor som jag ska hämta i affären. Smarrigt!!

Ett litet tips inför helgen om det gamla vanliga groggvirekt känns lite uttjatat:-)



Schweppes kokos!! Den måste vara rejält ISKALL men då är den jättegod. Med eller utan sprit!



Nu får ni ha en bra helg!


#1 - - Sofie:

Åh denna måste jag prova...passar bra den 14:e ;)

#2 - - Annie:

Exakt min tanke;-).med sprit då, hihi! Kram