Trevlig Allahelgona

Happy Halloween på er, era monsterdiggare där ute😊.

Bus eller godis?



I dag har vi hedrat våra älskade som inte längre finns med oss.
Vi tände ljus på kyrkogårdarna och tänkte lite extra på min morfar i Norge.

Elliot är i en väldigt känslig ålder och ville prata och fråga mycket när vi tände ljusen.
Jag berättade att vi precis fått veta att Elliot låg i min mage när min farfar gick bort.
Elliot blev ledsen💗. Jag blev ledsen! 

Hur förklarar man något som ingen vet något om?
Jag skulle också vilja ha svar! 
Men det finns inga.
Sjukt svårt att prata om.

En sådan här dag när tusentals ljus brinner och folk står tysta, stämningen är så fin men även så oerhört sorglig.
Både jag och Elliot gick med tårar i ögonen tillbaka bilen. 

När vi kom hem gick Elliot ut med kompisarna och knackade dörr på gatorna.
Nu sitter grabbarna och smaskar i sej godiset😊.

Hoppas ni har haft en fin afton💗.