Mitt i

Helgen är i full gång!

Äntligen lite vårsol idag.

I morse åkte jag hem till Sofie för en mysig fikastund.
Jag lämnade man o barn hemma, Sofies minsting vilade och hennes sambo och storson åkte iväg på lite ärenden.
Med andra ord fick vi sitta i lugn o ro och fika.
Perfekt med lite egentid tillsammans med min bästa vän <3.
I dag var även säkerligen sista gången jag träffar Sofie som 2-barnsmor...när som helst kommer storken med bebis :-)
Herregud såå mysigt!!

Efter den trevliga dejten åkte jag hem till grabbarna. Jag och Alfons lekte på tomten och i lekparken medans Elliot lekte med grannbarnen.
Vi har inte hunnit sätta upp studsmattan än men de grannar som har gjort det är väldigt populära haha!
De springer från tomt till tomt och det är jättekul att han har hittat vänner i närheten!
Funderar starkt på att ge honom en mobil med kontantkort dock. 
Ja det är väl för tidigt men så mycket enklare allt skulle bli när man vet att man kan få tag på honom.

I går var vi hemma hos Michaela.
Även jag tycker det är superbra att ha en så fin vän i närheten :-). 
Skönt att kunna gå till varandra på en minut.
Alfons och Theodore är som piff o puff. Så himla söta tillsammans och de pratar och leker mer och mer med varandra.
Och Michaela väntar oxå bebis snart!!
Jösses så mycket bebismys det blir i vår.


Åter till lördagshäng i soffan med mina tre favoritgrabbar <3



#1 - - Sofnys.blogg.se:

Så kul att du kom hit idag! Känns som det var flera månader vi sågs på riktigt 😊. Nästa gång tar vi en Valla-dag med alla kids och fika i solen 😎. Kram

Svar: låter som en bra plan! <3
Annie