kvällsblogg

God kväll vänner!

Och vilken kväll sen. En av få då man faktiskt kan sitta ute fortfarande utan att hämta filtar😊. 

Vi har tillbringat dagen på stan med lunch och shopping. Mamma mötte upp med en liten leverans från Norge. Det var dricka och snacks som jag älskar och har gjort ända sen barnsben.
Tack mor💜.
Sedan blev det trädgårdsfix och blomplantering, studsamattehoppning, vattenkrig och cykling.
Nu ikväll har vi grillat och vi sitter fortfarande ute i kvällssolen.
Barnen busar och spelar fotboll, vi smuttar på varsitt glas Mia och hejar på😊.


En vecka kvar till semestern nu men redan nu börjar man få lite semesterkänsla!
Dock har jag nyst som en tok idag och ögonen klöser jag snart ut!
Freddy klippte gräset igår. Gud jag hoppas verkligen inte att jag har blivit allergisk mot gräs. Det går inte att värja sej emot. Det är ju överallt och lång säsong!

I går tackade vi av pedagogerna på Hallonmasken.
Så lustigt att dagmamma/dagisåren är över för Elliots del nu.
Stor kille!

Nu fortsätter vi kvällen i soffan med film och norska "guldfiskar"😉.