ons

Det är Höstblåsor.
Alfons har fortfarande feber och inatt steg den.
Han var vaken flera timmar och när han tillslut ville sova så kräktes han och frossade så dant.
Inget har han fått behålla idag.
Han har ätit lite yoghurt och saftsoppa med kräkts upp det.
Han verkar ha sjukt ont i munnen och skriker om man kommer nära eller ibland när han tar sin flaska o ska dricka. 
Vi kör på panodil och xylocainsalva i munnen och hoppas att det bedövar smärtan lite.

Prickarna är dock bättre idag, alltid nåt!

Jag och michaela tog en långpromenad med våra små sjuklingar i eftermiddags.
Det verkade som om grabbarna tyckte det var skönt att åka lite vagn och få lite luft men det var två hängiga grabbar kan jag lova.

En piggelin och en halv flaska välling fick han i sej innan han somnade. Hoppas han får behålla det nu.

Imorgon jobbar jag och Freddy byter av med en dags vab.
Känns ganska skönt att komma iväg lite och tänka på annat faktiskt och jag jobbar ju bara till 13:30 imorgon.
Sedan är jag ledig på fredag och då hoppas jag verkligen att han mår bra igen.

Inte lätt att vara liten och sjuk.💜💜💜

Elliot har inte visat några tecken än så länge som tur är.

Idag fick jag även underbara besked från två vänner!! Sånt blir man lycklig av och jag är så glad för er skull😃.

Tillsist vill jag ägna en tanke till en av mina gamla fotbollsidoler som lämnat oss alldeles för tidigt.
Jag kommer fortfarande ihåg när jag fick hans autograf på min t-shirt efter att pappa träffat honom. Så stolt jag var i den tröjan!
Nu får du vila i frid och behöver inte kämpa längre, Klas Ingesson.