nog nu!

Hej vänner!

Dagarna går förbi i rasande fart och bloggen har prioriterats bort.

Vi hade en jättefin helg!
Alfons var på och feberfri så Anna och Jonas erbjöd sej att vara barnvakt åt båda barnen här hemma och vi är så tacksamma💜.
Eftersom Alfons äter penicillin ville jag inte lämna bort honom över natt men denna lösning var ju jättebra😃.

De kom hit på eftermiddagen och då åkte jag och Freddy till stan.
Vi tog en sen lunch, kollade i några butiker, fikade hemma hos några vänner och tillslut åt vi middag och gick på bio.
Här hemma sov barnen sött när vi kom hem runt midnatt. Perfekt!

Vi åt middag på restaurangen Beer & Burger och det kan jag verkligen rekommendera!
Såå gott och dessutom kött från Skönero. 
Stort plus!
Pommes fick man i små minifritöskorgar😃.
Det var riktigt gott!


Så kom söndagen.
Elliot hade simskola och jag hoppade i plurret med honom.
Vi hann att bada en stund innan och när väl simskolan börjat så simmade jag några längder under tiden.
Det var år och dar sen!
Jag tänkte att jag hade kondis och fysik som när jag var ung!! Eeh nää det hade jag visst inte.
En längd frisim och sen dunkade hjärtat utanför kroppen haha! Helt slut.
Jag skulle även vara tuffer och dyka då fick jag världens vattenlock för örat och var tvungen att gå in till omklädningsrummet och hoppa lite så det släppte.
Efter simskolan bubblade vi, sviinvarmt!
Därefter bastade vi, sviinvarmt det med!
Ok jag har blivit gammal.
Annat var det när vi var unga, eller hur Blomman?😃
Susade fram i vattnet som delfiner i våra badmössor hihi!

Måndag, grå och trist innedag.
Tisdag, jobb/dagis.
Onsdag, vab!

Jo men visst. Jag och Alfons sitter här hemma med ögoninflammation.
Det kom igår kväll. Han öga är väldigt geggigt, rött och svullet men i övrigt är han pigg och glad.
Mitt ena öga bråkar lite så jag har nog fått en liten släng jag med.
Nu får det verkligen vara nog! Så less på detta och lider så med sonen min💜.


Lite bus kan man alltid ställa till med även om man är sjuk och gärna flera gånger om dagen.😀. Varför är det så kul att riva ner skor?


Nu ska vi fortsätta att mysa i soffan.
#1 - - Blomman :

Haha ja det var tider det :)

Svar: 😃💜
Annie

#2 - - Sofia:

Men lilla vännen, stor krya kram ❤️

Svar: 💜
Annie