det vanliga

Freddy vabbade i torsdags och Alfons ögoninflammation spred sej såklart till båda ögonen. 
Igår på dagen såg det fint ut, bara rött så vi träffade vänner ute i lekparken och barnen busade loss medans mammorna snackade gojja😃.

Efter lunch o vil fick han jättegeggiga ögon och så svullna. På kvällen/natten var det riktigt jobbigt för honom och han fick väl sova i ca tre timmar. 
Nu är han även förkyld så näsan har börjar rinna. 

Lille man, bli frisk! Tills måndag är han säkert frisk och på tisdag lämnar jag honom på dagis och då börjar det om!!
Fan vad utsätter jag mina barn för egentligen?



Sjukinlägg som vanligt, i know!

I slutet av denna vecka ska jag och kollegorna till hufvudstaden över natt.
Det ser jag fram emot och det jag längtar efter allra mest...jo sova ostört en natt, en heel natt.

Upp med hakan! 
Dags att handla lördagsgodis😃.

Hoppas ni håller er friska och krya där ute!