Sommartid

Min väckarklocka aka minsta son vaknade 5:30 idag...alltså 4:30 egentligen!
Haha varför tänker man alltid så? 
Är det sommartid så är det sommartid och inget "egentligen".😊

Jag hade förövrigt ingen koll på detta med omställning av klockor så det var tur att sväris påminnde oss i går.

Vilken fin dag det var i går. Underbart väder och vi var ute hela dagen nästan.
Vi började med simskola, lunch och stros på stan.
Uteserveringarna var fulla! Mysigt.
Därefter åkte vi hem för att byta om (från stadskläder till lantställekläder) och så åkte vi upp till stugan där vi hängde ett par timmar i solen.

Dagen ser ut att bli lika fin och en trädgårdsdag är planerad.
Tvätta o vaxa bil (freddy), klippa äppelträd (freddy), fixa pallkragarna (freddy), jaga Alfons (jag)😊.

I eftermiddag har jag bokat ett pass på gymet och jag kommer efter det inte att kunna röra en enda kroppsdel på en vecka!! Men men det är bara att köra, någongång blir det säkert bättre när man har jobbat upp lite muskler!



Svett är bara fett som gråter!-Paolo Roberto

Hoppas ni får en fin och solig söndag!