Pix


Sandlådan är oumbärlig!
Så skönt nu när Alfons blivit lite äldre så han tycker det är skoj att sitta och gräva.



Vi spenderade mesta delen av dagen på tomten och jag vet inte hur länge båda grabbarna satt i sandlådan samt hoppade studsmatta.
Gud så roligt de hade! Ja Alfons flyger ju som en liten vante när Elliot hoppar men han verkar ha roligt ändå😊.
Bra med nät!

Till lunch dammade vi av utemöblerna och grillade korv. 







På eftermiddagen åkte vi in till XXL och köpte fotbollsskor+boll till Elliot.
Vi ska köpa ett mål oxå men det var slut just nu.
Elliot fyller 5 år på fredag så detta blev en tidig present.
En stolt kille ville prova direkt när vi kom hem.
Jag är så glad att vi hittade vita! Nu för tiden ska det ju vara så lysande färger som möjligt och att hitta svarta eller vita är rätt svårt. Kalla mej uråldrig men jag tycker det är finast!



Fotbollslek börjar nämligen om någon månad och det hoppas vi att han vill börja på.
Han får såklart bestämma själv.
När jag var liten ville jag börja spela fotboll men de enorma barnskarorna på fotbollsskolan skrämde mej och jag vågade inte vara med.
Så när jag blev 7 år så vågade jag börja i ett lag.
Ah han kanske inte vill börja överhuvudtaget men som sagt det hoppas vi att han vill😊.
Så länge han inte vill börja rida så är vi helt nöjda haha!!

Imorgon efter lokalen ska Elliot till bvc för 5-års kontroll och vaccination.
Usch det känns jobbigt att förklara för honom vad som väntar men vi har även laddat upp med en belöning efteråt.
Hoppas det går snabbt och smidigt!

Dags att ta kvällen.