6 år

Gras bloggen på 6-års dagen😃!

Ja alltså idag för exakt 6 år sedan startade jag min blogg och några av er har varit med sedan dess.

Då var jag gravid med Elliot och inläggen handlade såklart mestadels om förberedelser och besök hos barnmorskan.

Det är så skoj att gå tillbaka i sin egen blogg, det är ju min dagbok som jag delar med er.
Man glömmer så fort men dessa inlägg finns ju kvar.
Vem vet, grabbarna kanske tycker det skulle vara roligt att läsa i framtiden💜.

Igår kväll var vi hemma hos mor och Stefan.
Stefan fyllde år och de firade oxå 3-årig bröllopsdag. 
Det bjöds på mat och tårta. Tack snälla för en fin kväll'

Nu sitter vi i bilen på väg till stan för att kolla på bio, nya Hobbit.
Med oss har vi Jonas. 
Och Anna som inte ville se filmen tackade glatt ja till att vara hemma med grabbarna och leka sålänge.
Bästa faster💜.

I morgon jobb, ett litet avbrott i ledigheten men det känns helt ok.
Bara att smyga upp och åka iväg medans grabbarna förhoppningsvis sover vidare.

Allt för nu!