Ny dag

Ny dag. 
Den började vid 4 tror jag.
Alfons hostade så han kräktes och sedan var det morgon tyckte han.
Freddy var uppe första timmarna och nu är det jag och Alfons som sitter uppe.
Fruktansvärt hostig är han. 
Detta med VAB hade jag tänkt vänta med till vintern och inte gärna börja direkt med.
Hoppas han blir kry nu så vi kan börja allt som planerat nästa vecka.
Men barnen går såklart alltid först!

De lånda dagarna blir det jag som lämnar på dagis och Freddy som hämtar och vi har nu köpt en andra bilbarnstol.
Det blev en Britax Two way som vi beställde från Lekmer för ett jättebra pris!
Beställde på måndagskvällen och redan på onsdag eftermiddag kunde vi hämta den i affären. 
Smidigt!
Hoppas det blir bra, vi ska sätta in den idag.
Bra andrabilsstol tror jag.




I dag har vi inga planer annat än en husvisning ikväll.
Alltid spännande😊.