Sakta i backarna!

Tänk att den här lille mannen fyller 1 år nu på lördag!

Det har gått så läskigt fort. 
Jag har en fortsatt lång mammaledighet framför mej men ska det gå i den här takten dröjer det inte länge förns jag sitter framför datorn igen😕.
Inte tänka på det nu.
Vi kom ju nyss hem från bb!


Riktigt rolig tid nu! Det händer grejer hela tiden och han är en riktig busunge med hyss i blicken😉.

På lördag är det alltså 1-års kalas här hemma för delar av familjen.
Bakning pågår, tema halloween😊.
Resten av familjen firar Alfons på tisdag.

I morgon är det väl halloween om jag fattat det hela rätt. Elliot vill inte klä ut sej o tigga godis. 
Men vi har ialla fall laddat upp med en stor skål lösgodis om det kommer någon läskig figur och knackar på dörren😊!
När han ser grannbarnen kanske han vill hänga på. Vågar jag släppa iväg honom med de andra barnen då? 
Nä jag får nog hänga på som en svans och gömma mej runt knuten när de knackar dörr.

I går kom pappa hem välbehållen från Afghanistan.
Allt hade gått bra! De hade bl a fått flyga helikopter och åka bepansrad bil genom staden med skyddvästar, hjälmar och livvakter med ak5:or!
Usch o fy. 
Skönt att han är hemma igen❤️.
Repotaget kommer i corren, tidning och på nätet inom kort. Spännande att läsa.

På tal om tidning så får ni hålla utkik efter Alfons i Linköpingsposten denna vecka😊.

Nu har jag och Elliot sett på filmen Croodarna. Fösta gången för min del men Elliot har sett den varje kväll i någon veckas tid. Väldigt rolig för hela familjen måste jag säga!

Nu fortsätter vi med filmtittande.