Soffläge

Alfons blir bättre och bättre!
Han är fortfarande snorig, hostig och hes men piggare i övrigt.

Han orkar vara vaken längre mellan sina vil och han orkar även hoppa i gungan och köra i gåstolen något han inte var så sugen på i början av veckan.
Skönt att det går åt rätt håll!

I dag har hans första lilla tand tittat fram:) Stor kille!
Måste skrivas upp i hans bok.

I kväll skulle jag och tjejerna fikat men av olika anledningar så bestämde vi oss för att skjuta upp dejten.

Nu ligger jag i soffan och är så trött, det svider i ögonen!

I morgon åker jag och mamma till Ullared! Så kul:)
Första gången jag är borta från Alfons en hel dag.
Skönt att bara vara Annie för en dag och allt jag behöver tänka på är att shoppa loss riktigt ordentligt hihi!!
Jag kom just på att en rejäl skatteåterbäring är på ingång. Nice!;)

Nyttigt för Freddy och vara ensam med sina boys en dag också.

Dags att fixa välling till barnen och fortsätta torsdagsmyset.

#1 - - Sofie:

Sötisar! Och Alfons har passande en Alfons-tröja :). Kram